Maar onze service gaat altijd een stap verder. Ons Warehouse Management Systeem is door ons als logistieke professionals zelf bedacht en ontworpen. Onze eigen ervaringen zijn verwerkt tot een online ‘state of the art’ geautomatiseerd systeem dat overzicht en kwaliteit waarborgt. Met een 24/7 toegang voor jou als klant geeft dit transparantie in onze (werk)processen. Zo zijn actuele orders en voorraden altijd inzichtelijk en zijn mogelijke rapportages eenvoudig te downloaden.
Bovendien hebben we ‘toegevoegde waarde leveren’ concreet omgezet in onze aanvullende dienst: Value Addedd Logistics (VAL). Een innovatieve manier om ook complexe logistieke opgaves met oprechte zorg en aandacht te begeleiden. Met onze VAL-activiteiten nemen we alle voorkomende diensten op je goederen over, zodat jouw focus blijft op ondernemen. Denk bijvoorbeeld aan het her- of omlabelen, kwaliteitscontroles, inpakwerkzaamheden en assemblageactiviteiten.
Automatisering is de toekomst. Met E-logistics hebben we een volledig geautomatiseerde verwerking van (webshop)orders in eigen huis. Ook wel E-fulfilment genoemd: zowel de opslag als de handling van alle bestellingen en retouren van bijvoorbeeld je webshop vormen voor ons een specialisatie. We begrijpen met onze ervaring als geen ander de noodzaak van snelle, adequate service in combinatie met een hoge klanttevredenheid.
Onze kracht is daarbij het probleemloos verzorgen van zowel B2B- als B2C-orders vanuit hetzelfde online warehousemanagementsysteem. Voor jou als ondernemer extra handig, want we merken dat deze twee werelden soms in elkaar overlopen. Kortom: wil jij je richten op een optimale klantcommunicatie en is een omnichannel-strategie de koers die jij wilt volgen? Dan zijn wij je logistieke partner!
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor de opslag en overslag van jouw goederen bij SILS? Of wil je meer weten over onze value added logistics? SILS Logistics maakt graag een offerte op maat voor je. Neem hiervoor contact op via het offerteformulier.