Alles aan de kant voor de klant

Snelheid, flexibiliteit en efficiency kenmerken een goede logistieke dienstverlening. Niet alleen in de feitelijke afhandeling van de diensten die u bij SILS afneemt, maar ook in alle communicatie daaromheen.

Voor dit laatste is de afdeling Customer Service van SILS elke werkdag voor u bereikbaar. Een alert team vangt hier uw vragen op, legt deze intern bij de juiste persoon neer en koppelt vervolgens het antwoord aan u terug. Dit scheelt u tijd, geld en capaciteit die u nu op een andere manier in uw bedrijf kunt besteden. En uw klant merkt geen enkel verschil.

Eén aanspreekpunt voor al uw klantvragen

Van praktische detailvraag tot offerte. Van tussentijdse bijsturing op een afspraak tot het snel reageren op een mogelijk incident. Het gemak voor u is groot: één contactpersoon bij SILS is uw aanspreekpunt en neemt na uw telefoontje of mail alle verdere afhandeling over. Dat schakelt snel en secuur. De collega’s op deze afdeling zijn geworven en getraind op hun luisterend oor, inlevingsvermogen, flexibiliteit, klantgerichtheid en professionele handelen. En wat wij ook voor u doen of oplossen: we geven u direct feedback, zodat u de status van uw verzoek of vraag altijd actueel heeft.

Customer Support: alle klantcommunicatie rondom uw bedrijf

Een speciale dienst binnen Customer Service is Customer Support. Dit gespecialiseerde team handelt, indien gewenst, voor klanten waarvoor wij het voorraadbeheer, de distributie en retourlogistiek doen ook de communicatie met de klant van de klant af. Zoals:

    • het aannemen van telefoontjes onder uw bedrijfsnaam;
    • het noteren en afhandelen van vragen, verzoeken en klachten;
    • evenals het e-mailverkeer.

Dit doen wij uit uw naam. Bijvoorbeeld webshops maken graag gebruik van deze speciale dienst van SILS. Ook, en dit is bijzonder, volgen wij het berichtenverkeer over bijvoorbeeld uw webshop op uw social media en antwoorden hierop namens u op de juiste manier, geheel conform uw bedrijfspolicy.

Uw klant merkt geen verschil, u merkt het voordeel

Om dit werk te kunnen doen, leven wij ons compleet in uw activiteiten in en maken wij goede afspraken met u over de wijze van omgaan en communiceren met uw klanten. Dit doen wij zó grondig dat wij ons volledig vereenzelvigen met uw bedrijf en er voor uw klanten geen enkel verschil merkbaar is. De enige voorwaarde is dat u ons ook het voorraadbeheer en de logistieke stromen rondom de bestellingen en retouren laat verzorgen.

Uw winst? Groot

Alle tijdrovende fysieke werkzaamheden rondom uw activiteiten nemen wij integraal van u over. Van voorraad en levering tot en met alle communicatie met uw klanten en prospects. Inclusief zeer frequente verslaglegging daarover naar u, zodat u uw beleid tijdig kunt bijsturen, mocht dat op grond van de signalen die wij opvangen nodig zijn. Dit alles conform onze visie om u als klant volledig te ontzorgen!

Kortom, bij SILS gaat alles aan de kant voor de klant: u of úw klanten.

Petra Hofs
Manager Customer Service