Blog

Feedback klanten: bron van inspiratie

SILS meet om de 1 tot 1,5 jaar de tevredenheid van onze klanten. Die feedback is een cruciale bron voor verbeteringen in onze dienstverlening.

Lees verder »

Room to move…for you!

Veel ondernemingen koersen op groei als ultieme focus. Het is nog maar de vraag hoe de klanten van op groei gerichte ondernemingen daarvan profiteren. Immers, hoe groter je wordt, hoe lastiger het doorgaans is om je onderscheidend vermogen spits en scherp te houden. Groter betekent namelijk vaak ook logger, met een meer inwaarts gerichte visie. …

Lees verder »

SILS koerst op een stevig Employer Brand. Koers jij mee?

SILS zet zich actief in op Employer Branding. Dit betekent dat we niet alleen onze logistieke diensten promoten, maar net zo hard het merk SILS, als bedrijf waarvoor het prettig en professioneel werken is. Kortom, onze marketing richt zich op klanten, maar voortaan net zo stevig op onze huidige en nieuwe medewerkers.

Lees verder »

SILS: uw fulfilment partner voor zowel B2B als B2C

E-fulfilment betekent in essentie de logistieke afhandeling voor webshops. SILS is geen pure e-fulfilment specialist, we doen logistiek veel meer. Toch kunnen wij dit specifieke werk net zo uitgebreid voor u uitvoeren als u maar wilt.

Lees verder »

SILS biedt medewerkers ‘Room to Move’

Het zijn onze medewerkers die daadwerkelijk waarmaken wat wij onze klanten beloven. Hun inzet en vakkennis maken het verschil. Daarom zullen wij hen ‘Room to Move’ bieden.

Lees verder »

2017: een jaar waarin SILS veel in gang heeft gezet

Het jaar 2017 zit er bijna op. De feestdagen staan voor de deur. Traditioneel de tijd voor een ontspannen reflectie. Samen met familie en vrienden, in een sfeervolle setting, is het louterend om de ontwikkelingen in het afgelopen jaar te overdenken, zowel thuis als op het werk. Over dit laatste gesproken: zakelijk gezien heeft SILS …

Lees verder »

Vinden & binden van logistieke medewerkers: een actueel issue

De economie trekt aan, het herstel zet door. De kunst is nu om goed opgeleide en gemotiveerde logistieke medewerkers te vinden én aan SILS te binden.

Lees verder »

SILS Customer Support: uw klantcommunicatie succesvol outsourcen

SILS regelt uw logistieke proces als een fijn afgesteld uurwerk: elk radertje telt. In dit voor uw bedrijfsvoering cruciale proces is de afdeling Customer Service van SILS vaak uw eerste aanspreekpunt. Professioneel, alert en vooral ook helder communiceren zij voortdurend met u per mail en telefoon. Zoals over de afgesproken voortgang, eventuele afwijkingen en mogelijke …

Lees verder »

Meet & Greet the SILS way!

Elke ondernemer of manager kent het dilemma. Je besteedt veel tijd aan het optimaal beheren van je bestaande klanten, maar tegelijkertijd wil of moet je ook aan acquisitie doen. De balans daartussen vinden, is over het algemeen een uitdaging. Maar voor SILS niet in september en oktober. Want in deze periode bezoeken wij een aantal …

Lees verder »

De SILS Douane Scan: zekerheid voor alles

Heeft u met uw logistieke activiteiten te maken met de Douane? En heeft u uw douanezaken in eigen beheer of aan een logistieke dienstverlener uitbesteed? Overweegt u dan eens de SILS Douane Scan door ons uit te laten voeren. Via deze audit achterhalen wij trefzeker of u al uw douanezaken fiscaal en juridisch correct afhandelt. …

Lees verder »